Publicerat: /

Lite sliten men glad ändå!

Mina intensiva jobbveckor är över efter senaste natts vakande. Som gick rätt bra trots allt. Arbetskollegor är guld värda!
Nu ska jag iaf koncentrera mig på Milaya och även hästarna ett tag framöver. Och förhoppningsvis sätter vi igång med renoverandet snart!

For till min mammas lägenhet för att få sova imorse när jag slutade jobba, här hemma får jag ingen ro när M. är vaken. Jag är på helspänn. Men sov riktigt bra ändå till kl 14 hos mor. Men är ändå trött som bara den nu...

Var ut på en skön promenad med Milaya nu ikväll, efteråt lät jag henne gå lite med stöd ute på gården och numera vill ungen inte alls vara i famnen utomhus utan ska gå själv. Tror det är skodags nu, "tossorna" blir så våta och smutsiga. Imorn alltså Halpa Halli besök, kurakläder samt gummistövlar ska inhandlas! :)

Tjingeling



Milaya gillar att hälsa på hästarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...