Publicerat: / Allmänt

LCHF

Vi bestämde oss för att pröva på lchf, mest för att jag ändå inte äter varken bröd eller potatis iaf. Eller jovisst kan jag äta ibland när det bjuds, men jag försöker att hålla mig ifrån båda hemma eftersom min mage ändå inte gillar mig när jag stoppar i mig massa bröd t.ex. Blir som en luftballong kring magen, mera än vanligt alltså =p
 
Så igår började vi med vårt lilla lchf experiment. (Men jag fuskade redan idag hos Linda...)
 Juan ville alltså också testa det hela för att se om man skulle må bättre.
Tanken är alltså inte att banta, utan att må allmänt bättre och slippa en hel massa magknip. Men javisst blir jag lycklig om några kilon säger tack och hej på samma gång!
 
Vi ska ge det ett par månader och se vad som händer =)
 
 


Postat av: Alexandra

Jag harnu i två månader kört halvt lchf. Äter i ge bröd eller potatis/ris/pasta. Min mage mår så mycket bättre! Förra sommaren så blev mitt hb å blodtryck också bättre :)

Svar: Ja får hoppas att det funkar för oss också =) Tycker att man bara hör bra saker från folk som håller sig till lchf.
Patricia

2012-09-07 @ 19:58:58
http://alexandrablomqvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...