Publicerat: / Allmänt

Helgens sammandrag

Äntligen har jag en stund över då jag känner att jag kan sätta mig ner vid datorn.
Har varit mycket senaste dagarna, även om det på sätt och vis inte alls varit stressigt, men en jämn ström =)
 
Här är allt som vanligt, dagarna går och jag väntar så på vår resa. Stunder som, t.ex. just nu, ger oss lite sol gör att dagarna känns lite trevligare.
I fredags var det mammornas kväll på J&P at Logen, jag och några av mamma-vännerna åt en god middag, drack ett glas vitt och njöt av det vuxna sällskapet. Hann lyssna lite på trubaduren som spelade men vid midnatt var alla hemma hos sitt.
Lördag blev det inget babysim, tyckte att Milayas snoriga näsa behövde en chans att sluta snora. Vilket den verkar ha gjort nu.
Däremot for jag, Milaya och vännen C. till malax för att titta på match show för hästar som Malax hästförening och islandshästföreningen Drifandi ordnade. Den var så snabbt över att vi passade på att åka och hälsa på hästarna i Sundom också.
Det var Milayas fem månaders-dag och hon fick för första gången sitta på hästryggen! På både Byr och Sveipur =)
 
 
 
 
Det ska börjas i tid! ;o)
 
Söndagen var vi bara hemma och hade familjedag.
I måndags var det rdg-besök på schemat.
Igår tisdag var M. och jag med mamma/mormor till Vasa och shoppade lite.
Och idag har jag städa/tvätta/betala räkningar/skriva på bloggen/handla mat -dag =)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...