Publicerat: / Allmänt

Denna söndagen

Vi är som jag redan skrivit om, väldigt förkylda i detta hem just nu. Jag drabbades natten till fredagen, Milaya igår och nu känner sig även Juan krasslig. Inget julpyntande blev det idag. Jag har passat på och sovit då M har vilat plus lite extra när Juan har hållit koll på läget. Hade ju tänkt ta med Milaya på julöppning inför hennes första jul, mest för att kunna säga sen att hon var faktiskt på julöppning...! Nej, eller jo det också men jag ville ha en krans, vilket brukar ta ca 5 minuter, helt tillräckligt med tid för att spendera på torget, då har man sett allt. Nåja, glömde iaf totalt bort detta idag i min dimmiga förkylda hjärna. En promenad med Milaya i ryggsäcken blev det iaf idag så att vi skulle få lite frisk luft. Hittade ett löjligt hästspel ikväll som jag förståss var tvungen att ladda ner, skulle ju ha kunnat vara bra... Appen var antagligen menad för lite yngre användare än mig, men vad gör det när man är sjuk och vill ha lätt underhållning ;) Nu tar jag natt och hoppas på en lite lugnare natt än den förra. Vår liten som hela tiden vaknade med täppt näsa senaste natt. Stackars liten... Men hennes första riktiga förkylning så anser vi klarat oss bra hittills. Gonatt & Tjingeling! =)


Postat av: Anki

Ladda ner Hay Day appen så har du sysselsättning. :) Du får sköta en bondgård och alla dess djur som du skaffar dej vartefter. :)

Svar: Måste provas!;)
Patricia

2012-11-26 @ 07:37:47
http://www.roosbacken.fi
Postat av: Lotten

Krya på er allihopa! Måste bara fråga vad ni har för bär ryggsäck åt Milaya?

Svar: Svår fråga, men e star Brevi adventure på an, så gissar he je märket! (Han e låna) =)
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...