Publicerat: / Allmänt

Onsdag

Efter gårdagens ramsa så är det idag städdag. Har städat och borde fortfarande tvätta golvet, men denna gång hoppar jag över det momentet, det är ju det som är det mest tråkiga i städväg :) Gick istället ut på en promenad i det vackra vädret med milou. Funderade på att ta med Klipper också, som jag brukar göra ibland, men lillponnysen var upptagen med att äta sitt hö så han fick lämna i hagen. Underbart väder föresten, gillar starkt att det inte är slask och noll väder! :) Nu slipper man frysa ända in i benmärgen, även om det blir lite kallt om kinderna efter en stund :) Min sambo, Juan, läste bloggen lite snabbt igår kväll och vill inte längre bli kallad för J, jag som tänkte vara snäll och inte nämna namn :) Men han tyckte helt klart att han förtjänade att ha ett namn :D Så nu... Ska jag dricka te och äta en bit av Juans kaka som han bakade igår. Sen blir det revyövning eftersom en av tjejerna ska vara borta på fredagsföreställningen så lite sketcher behöver ändras :)


Postat av: mamm

De luktade så gott av Juans kaka när jag var in, va duktig han är.

2012-01-26 @ 19:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...