Publicerat: / Allmänt

Veckan som gått

Fredagkväll och bara mamma i huset är vaken. Sambon sover på soffan och Milaya har tagit natt. Viktigt att komma ihåg hunden också, som snarkar i sin korg. :) Veckan har gått jättesnabbt, har inte hunnit träffa några vänner ens... Tisdag och onsdag var vi i princip bara hemma eftersom M. var så trött och slö efter vaccinet. Onsdag kväll var jag dock på personalfest några timmar. Kul att träffa alla nu när man är hemma annars och värden för festen hade samtidigt husvisning. De flyttade in i sitt nya hus för em vecka sedan och dom hade det sååå fint! Jätte hemtrevligt och endå ganska stilrent. Mycket trä så man fick en känsla av naturen vilket passade utmärkt när det var en stockstuga i skogen. Toppbetyg av alla tror jag dom fick för sitt bygge och sin smak :) Igårkväll var vi och fixade till kalufsarna lite Juan och jag, M. har ingen kalufs att fixa till ännu så hon fick titta på. Idag har det shoppats massor till morgondagens fest. Jag har också trixat med tack-korten och inbjudningskorten till dopet. OCH imorgon blir det kalas för hela slanten med partyhattar, långbord, kräftor, grillribs, snapsvisor, badtunna och framför allt, vänner! :) Tjingeling


Postat av: C

Ändå ja då?! Snyft! =)

2012-08-24 @ 20:15:18
Postat av: Piisa

Haha, ja just ja ;) plus att ja hienda me pizza date med en av dom bästa!!!! ;)

2012-08-24 @ 20:28:14
http://borknasliv.blogg.se
Postat av: jennica

ingen kalufs? tyckte va in ganska hefti kalufs jag! ;)

2012-08-24 @ 21:53:06
Postat av: Piisa

Den börjar vara ett minne blott!! Mistar massor varje dag... He je så man vill gråt... :)

2012-08-25 @ 02:09:23
http://borknasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...