Publicerat: / Allmänt

Profilgåtan

Den eviga gåtan med min profil är fortfarande inte löst.
Bilden av mig och min beskrivning till höger när man besöker bloggens sida går fortfarande inte att uppdatera...
 
Jag är alltså inte längre någon ung 28-åring utan är numera fru och en snart vuxen 30-åring =)
Jag är inte längre hemmamamma utan studerande och samtidigt hårt arbetande närvårdare.
Vardagspusslet med studier, jobb, familj, hem, hästar och andra intressen är alltså ett evigt projekt.
Jag trivs med många bollar i luften men önskar ibland att jag fick lite mera sömn =)
 
SOPPABLOGGEN fortsätter i vanlig ordning vara en enda röra och en soppa gjord på massa olika ingredienser.
Så ska jag försöka ignorera den irriterande ouppdaterade profilen sålänge...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...