Publicerat: / Allmänt

Efter första terminen

Efter den första terminen av utbildningen till att bli socionom har jag tjänat ihop 30 studiepoäng, eller ja, när alla kurser är införda i systemet ska det bli 30, just nu visar det bara 16 sp. Lärarna är lite långsamma med bedömningarna och vi har ännu några tent deadlines i januari från kurser vi haft under hösten. Rättare sagt fem stycken, men en har jag skrivit här hemma idag. Filosofi.
Det går sakta men säkert framåt och har jag tur så blir jag även examinerad merkonom med inriktning på ekonomi och kontorstjänster till våren =)
 
Det här var dagens kontor för mig, eftersom mitt skrivbord var full med tvätt jag inte orkade ta tag i...ehm...


Postat av: Linda

Hejja hejja!! <3

Svar: <3
Patricia

2016-01-14 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...