Publicerat: /

Senaste dagarna

Första skolveckan kom och gick!
Känns som att jag är på helt rätt plats och jag är fortfarande entusiastisk, lite har jag dock landat efter att ha fått kursplanerna utdelade förra veckan. Sjukt massa jobb att göra hemma!

I fredags tog jag mig från skolbänken till dagis för att hämta flickorna. Juan hade hämtat dem tidigare under veckan så det var kul att få åka och möta deras glada ansikten.
Sen blev det möhippemöte och efter den for jag på innebandyträning. Var tvungen att röra på mig efter en vecka sittandes på Novia!

I lördags var det dags för vännen Saras möhippa, en jätterolig dag att minnas hade vi :)
Igår var det inte lika roligt kan jag tala om... Söndagen spenderades alltså på soffan varvat med lek tillsammans med småtjejerna.

Idag var det dags för mitt nya tillfälliga jobb! En bra dag med flera insikter och nya idéer. Jag har alltså börjat sjukvikariera för Närpes stad på dagisar & gruppisar. Kommer att jobba lite sporadiskt och när schemat passar mina studier, alltså perfekt för mig just nu. Nu ska jag börja med några veckor på ett av stadens gruppisar :)


Mina småtroll ♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...