Publicerat: /

HEJ!

Hej på er alla trogna återkommande läsare!
Jag ser i min statistik att det är ungefär samma antal besökare varje dag, så jag gissar ni är ett antal trogna återkommande. Ni är antagligen nyfikna av ett eller annat skäl :) Ni känner mig och vill hålla reda på vad jag pysslar med. Eller ni känner mig inte men får tydligen ut något av mina inlägg i alla fall! Båda skälen är helt okej för min del!
Däremot har jag ingen större bloggentusiasm inom mig just nu. Så mycket annat händer i mitt liv att bloggen kommer i typ femteelfte hand.

Jag har jobbat ett antal veckor, vi har haft vinterkräksjukan hemma hos oss för någon vecka sedan och jag håller just nu på med en skolvecka. En intensiv sådan med tre tenter och även en hel bunt omfattande arbeten som ska lämnas in ännu denna termin. Känns lite oöverkomligt just nu men det ska nog gå!
Nästa vecka åker vi till Teneriffa!! Woohoooo!! Så dit far resten av november och när vi landar på finsk mark igen då är det redan december.

Jag utvecklas just nu enormt på det personliga planet. Mer om det får ni höra en annan gång. Kan i alla fall säga att för mig är det HUGE! :)

Flickorna växer och växer. Milaya blir äldre och klokare för varje dag som går. Inte mindre komplex men definitivt smartare för varje dag. Så stolt över 3,5 åringen!! Hon är en så snäll och empatisk liten tjej, med myror i brallan.
Yamila utvecklas i rasande takt. Hon pratar en massa och bygger på ordförrådet hela tiden. Favoritord som hon säger mest just nu är puzzel, bebis, lalaya (milaya), foonen (telefonen), pappa och kacka (jacka, packa, kacka osv).
Hon har också egen vilja och stampar i golvet och kastar saker när hon blir arg, tror minsann någon lärt sig en del av sin syster... ;)

Jag är fortfarande inne i en väldigt positiv fas, precis som förra inlägget som är ett bra tag sedan det publicerades. Visst är det motgångar och mindre roliga dagar här också men livet ler.

Det gör jag också!


Postat av: Greta

Åtminstone jag vill hålla "reda" på dig, så jag tittar in troget : )
Ha en skön resa!

Svar: Tack Greta! He e no bra du håller koll :)
Patricia

Postat av: Margaretha

Jag å vill hålla reda på dig..Så ja je å troget in å kollar om et har na nytt skriva.
Ha in bra dag Piisa

Svar: Tack Margaretha! Har lektion i yrkesetik för tillfället :)
Patricia

2015-11-11 @ 08:49:44
Postat av: Linda

Nå äntligen e inlägg! Som ja ha biida ;)

Svar: Den som väntar på något gott... 😄
Patricia

2015-11-11 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...