Publicerat: /

#malinjonas2015

Bröllop är underbara!
Speciellt när det är vänner som man bryr sig väldigt mycket om som kommer där i kyrkgången på väg mot altaret ♡


Det var en fin välsignelse i kyrkan, och det var ett vackert brudpar som ställde sig på kyrktrappen och möttes av cirka 100 gäster och såpbubblor.



Jag var tvungen att fälla en tår när dom kom in i kyrkan men var tvungen att skärpa mig så jag inte skulle förstöra sminkningen :)

Jag fick äran att vara toastmadame och det var en jätterolig uppgift. Lite nervöst innan och lite funderingar efteråt om jag kunnat göra annorlunda men överlag gick kvällen som smort. Men jag missade tårtskärandet med några sekunder :)

Sen var jag och fotograferade med brudparet ute vid gästbryggan och kom på att Juan och jag också behövde lite foton av oss. Finns typ inga foton alls av honom och mig på! Alltid någon av flickorna med en av oss.




Min brors fästmö Heidi tog dom fina bilderna av oss.

Så fick juan sen ta bilder av Heidi och mig.


Och sen sent på kvällen kom jag på att jag behövde bild av min sminkning och hår också, så det blev en toalett selfie ;)



Lycka till kära Jonas & Malin ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...