Publicerat: /

Den första riktiga magsjukan

Råkade vi ut för förra veckan.
Första sen vi fick barn alltså.
Milaya började kasta upp torsdag morgon medan vi fortfarande sov och höll på i ungefär ett dygn.
Och för dem som inte vet så är jag rätt tålig för alla sånahär ”äckelfaktor” grejer men den här lukten klarar jag inte. Så jag har bävat för den här dagen... Men det gick!
Man har ju inte direkt något val när ens 3 åring är sjuk...
Men pga av först magsjukan och sen feber så fick Milaya stanna hemma när det blev lördag och bröllop.
Tanken var ju att M skulle vara brudnäbb på sina gudföräldrars bröllop men nu blev det tyvärr inte så.
Och jag var så otroligt nervös att jag skulle drabbas själv och missa denna viktiga dag. Speciellt som jag hade fått äran att vara toastmadame!
Efter massa förebyggande arbete, massa duschande, descinficierande, silvervatten och konjak så verkar jag ha klarat mig!

För i lördags var det bröllop för hela slanten och det var en otroligt fin dag! Mer om det i nästa inlägg :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...