Publicerat: / Allmänt

Bröllopsplaneringen...

...fortskrider!
 
Jag kan inte bestämma mig för vilken klänning jag vill ha, eller jo, nästan!
Nästa vecka har jag i allafall lovat mig själv att valet ska vara gjort.
 
Brudtärnorna är tillfrågade, och har tackat ja =)
Bestämde mig till sist för tre stycken, de av mina vänner som har funnits längst i mitt liv och som delat tid och erfarenheter med mig på mest mångsidiga sätt.
Allt från att gå i skolan tillsammans, hålla på med hästar, bo grannar, sörja bortgågna vänner, festa, få barn, vara mammalediga och arbeta tillsammans... En var på sitt sätt.
 
Sen har jag ju också tänkt att mina flickor ska vara med i kyrkan som brudnäbbar, men får se på vilket sätt.
 
Gästlistan är så genomarbetad som den kan bli, i princip.
Vi har valt att bjuda närmaste familjen och våra vänner.
Mestadels för att vi inte vill att bröllopet ska vara för stort.
Vi vill kunna njuta av dagen tillsammans med våra närmaste och med alla vänner som på något sätt förgyller våra liv.
Vi vill fira med dem som njuter med oss och för oss =)
 
Sen kan man fundera och diskutera i all oändlighet ifall alla som borde vara på gästlistan faktiskt också är det. Vi hoppas i allafall att vi har valt rätt och att ingen behöver känna att de borde blivit bjudna. Det vore ledsamt.
 
Färgtemat har också ändrat helt senaste veckan, tur är det att vi inte hunnit beställa några dekorationer eller annat än. För nu har vi vänt handen helt och tänker om helt och hållet. Vad färgtemat sen verkligen blir håller jag lite på ännu och berättar i ett senare skede. Men nu känns det som att vi hittat rätt och bestämt oss ordentligt =)
 
Imorgon ska jag och en vän till festlokalen för att titta och mäta allt in i minsta detalj så att vi kan börja planera för våra respektive bröllopsfester.
 
 


Postat av: Anonym

Nu är det så tyst här igen, hoppas du snart hittar ork att blogga igen 😊

2015-03-24 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...