Publicerat: /

Tidig väckning, Flum & Ambassadbesök

Ligger i sängen med min 1-åring som vaknade 05.45, idag igen.
Dessutom har hon blivit snorig inatt.
Hade lite stegring redan igår men trodde det berodde på tänderna som är på G. Men verkar vara en förkylning iaf.
Så nu ligger hon och pratar med sina nallar i vår säng och jag... Ja, ni fattar ju vad jag gör ☺

Och nu är hon sur på mig för att hon inte får vandalisera allt på mitt nattduksbord.... Hon är duktig på att visa sin åsikt vår Yamila😁

Pappa Juan är sjuk så han slocknade på soffan igår kväll. Milaya sover förhoppningsvis en timme till i sitt rum. Jag önskar ju att jag också hade fått göra det...

Berättar om gårdagen istället.
Juan är som sagt sjuk och jag fick lov att inte åka på mitt jobbpass och ta hand om flickorna. Han skulle inte ha orkat med dem hela kvällen själv.
Så inget jobb blev det igår.
Istället for M och jag till HH och sen till pizzerian på lunchdate medans Y sovg hemma i sin vagn.

Sen gick vi ut i stallet och roade oss tillsammans med hästarna som kommit in för att slippa den hemska blåsten och regnet.

Där skulle Milaya kunna sitta från morgon till kväll ☺

Någon träning blev det inte igår men hoppas hinna med ett pass idag. Fastän vi kommer ha fullt upp. Först ska vi baka lite inför kvällen.
Sen ska jag o flickorna hälsa på hos grannen som sen ska ta hand om flickorna när det blir bröllopsdags.

OCH ikväll är det grillparty med holländska ambassadören!!
Han ska vara här i dagarna två för att träffa de närpesiska holländarna, kontaktade Juan när han hört om företaget och ville komma hit och träffa dem och se växthusnäringen samt se vad killarna gör.
Sen blev Wesander inblandad och sen stadsdirektören så nu ska dom också vara med. Vår stads ledning vill såklart visa stoltheten NTM så imorgom ska ambassadgänget släpas dit också. Men huvudorsaken till att dom kommer är alltså JD Construction och holländarna i vår stad. Så tro mig när vi är mäkta stolta i familjen och företaget 😊
Så ikväll blir det alltså grillkväll med en hel massa holländare, även många som vi inte har träffat som bor häromkring i kristinestad, kaskö osv.
Hoppas att alla är tillräckligt friska för att orka vara med, att Juan är i skick och att Yamila inte blir sämre...

Fröken uppfinningsrik, som själv kom på att man kan ta badrumspallen till köket...
Var är min bebis??




Postat av: JoLi

Kanske var det något som kom med stormen för vår 1-åring är också lätt förkyld :( inte roligt när någon i familjen är sjuk.

Svar: Ja kanske det :) Nej det är jobbigt när nästan alltid en familjemedlem är krasslig...
Patricia

2015-06-07 @ 20:05:01
http://morgonstunder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...