Publicerat: /

Frisyrer & färger

Alltså, mitt hår är hemskt just nu. Håret är alltid mitt störningsmoment med mitt utseende men nu är det värre än vanligt i och med bröllopsfrisyren som komma skall 😊

Mer om själva bröllopsfrisyren berättar jag inte men satt idag och stirrade på bedrövelsen för att komma på vad jag ska göra med det sen... Tycker ju om att ha det såhärlångt men då det är så tunt så ser det bara dumt ut. Men vet inte riktigt vad jag vill göra heller!


Och by the way... Jag har fått pippi på färgen jag har på linnet. Någon blandning mellan orange och rosa, finns överaslt nu och känns så sommarfräscht ☺

(Ursäkta den skitiga spegelbilden! Tvättade spegeln för någon dag sedan men småhänderna är aktiva nästan dygnet runt... Och det är inte städerskan, haha...)




Postat av: Greta

Honde färgon tycker jag om å, har na blusar t.ex.
Ja sku gärna jev de na hår fö di har ti ta bort så mytchy åv mieg tå ja klipper me. Så tjockt hår! Men e ju fö kort he fö tänn frisyr tå 😞

Svar: Ja jag har tillome gardinen i halva huse i honde färgon nu i såmar :) Jättefräscht å somrigt! Tack fö tanken om hoåre. Men mett je så tunt så itt ens löshår je e alternativ fö e finns it nainstans ti fäst a. (>﹏<)
Patricia

Postat av: Greta

Å man sir ju brun ut i honde färgon å dessutom 😉

Svar: Ja man jier ju he ;)
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...