Publicerat: /

En miniupdate

Bloggen är tystare än tyst. Motivationen tryter, orken tryter. Varit hemma ensam med barnen hela veckan och vi är mer eller mindre förkylda. Milaya är frisk nu men Yamila och jag själv har symptom.
Har tusen saker jag borde göra men orkar inte.
Hälsa på moffa som är på bäddavd. ska jag försöka göra innan jag hämtar M. på dagis.
Innebandy ikväll. Tjohoo! Synd att jag borde stanna hemma med förkylningen men ignorerar den och åker iaf! Kanske förresten inte borde gå så nära moffa heller...

Just nu degar jag på soffan medans gullungen leker.







Postat av: Anonym

Hoppas du snart hittar ork att skriva 😊

Svar: Det hoppas jag också :) Tack!
Patricia

2015-01-25 @ 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...