Publicerat: /

Aldrig nöjd

Ligger på soffan och småsurar över en innebandyträning som börjar om några minuter och jag är hemma med våra små. Känner hur kroppen springer genom gymnastiksalen, medans jag egentligen ligger under täcket!
Yamila leker bredvid mig på golvet. Milaya, som annars nästan helt slutat sova middag, sover nu som en stock. Feber igen, kruppen är också tillbaka om än bara litegrann, hittills iaf. Så nu har vi varit instängda i huset hela helgen medans Juan antagligen har egna svordomar uppe på mellantaket där han fixar nya ventilationsrör och bättre isolering runt dem. Ett förjävligt jobb rent ut sagt. Så jag har inget att klaga över som får ligga på soffan... Men jag skulle faktiskt ha velat spela innebandy just nu... Man är aldrig nöjd!!!

Imorgon bitti far förresten holländaren ner till åbo igen så vi flickor får klara oss själva tills fredag. Blir att träna på vardagsrumsgolvet, får leta fram mina zumba dvd:n och röra på fläsket lite så istället :)


Dagens lilla apa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...