Publicerat: / Allmänt

Veckan som gick

Hjälp vad snabbt senaste veckan gick iaf, även om det inte kändes så förra måndagen.
Juan var i Hollanf må-fre, kom hem sent på natten till lördagen.
Under veckan hann jag med massor känns det som, bland annat blev det en shoppingdag i stan med brorsans sambo och samtidigt min nya vän :)
Hittade en hel del träningskläder och även några nya plagg i den vanliga garderoben. Köpte t.ex. cubus jeans två storlekar mindre än för ett par månader sedan, misstänker nästan jag borde gått ner 3 strl på jeansen, vilket ju är enormt trevligt att få göra :)
 
Milaya var första veckan 3 dagar på dagis. Kändes lite ovant att ha henne hemifrån 2 dagar på raken to, fre. Men hon hade en jättebra vecka och har pratat om dagis hela helgen och väntar på nästa dagisdag. Nu är det ju inte så att hon inte trivs hemma utan bara att hon trivs så himla bra ”där det händer”. Så sålänge det är vad hon vill så är jag också glad att få lite egentid med lillasyster samtidigt som jag får jobba på både skolarbeten och sätta mig in i företagets adminstrativa delar mer o mer.
Win win liksom!
I onsdags tog vi en förmiddagstripp till Kauhajoki där vi lunchade på abc och lekte lite i den isiga Angry birds parken.
 
I lördags fick jag en ”semesterdag” från hemmalivet, for redan kring kl 8 till kristinestad för att ställa i ordning inför hemmaturneringen. Vi spelade två matcher, första förlorade vi tyvärr efter att ha kämpat riktigt bra, lite stressat spelade vi. Sen i andra matchen var vi överlägsna och vann 13-1. Jag gick för första gången spela back och hade lite prestationsångest 10 minuter innan matchen men det gick jättebra och jag hoppas jag får chansen igen :)
På kvällen var det avslutningsmiddag med revygänget så det blev en riktig heldag. Sliten igår men bara att hålla igång. Fick en skön stund på soffan med min bebis!
Ikväll hoppas jag få ett 40 min. pass på löpbandet :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...