Publicerat: /

Lite less

Är ganska less på vardagen at the moment...
Och nu blir det två veckor ensamma med kidsen igen.
På måndag åker andra halvan till Holland på affärsresa och kommer hem sent fredag kväll.
Själv är jag borta hela lördagen på innebandyturnering.
Sen far gubben ner till Åbo en vecka eller nåt, vet faktiskt inte hur länge...
Jag väntar så på våren och sommaren när det åtminstone finns lite sommarvärme och ljusa kvällar att njuta av. Även om det betyder att Juan jobbar ännu mer.

Sen väntar jag faktiskt på hösten när det är meningen att jag ska börja arbeta ordentligt igen. Ganska många frågetecken kring det ännu men hoppas få det löst på nåt sätt.
När det kommer till jobb får jag räkna mig själv som ensamstående. Det är jag som ska kunna skjutsa och hämta flickorna, så närvårdaryrket och skiftesjobb är inte idealiskt om man säger så... Men det är ju det jag kan!
Vi får se hur det blir...

Får börja med morgondagen när det är tusen saker på schemat medans Milaya är på dagis, samtidigt som jag vill ge Yamila lite välförtjänst mamma-dottermys.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...