Publicerat: /

Gårdagens instagrambilder

Ni som också följer mig på instagram ser ofta dubbla upplagor av mina bilder... Sorry för det :) Men jag tycker om instagrams färdigt redigerade bilder! Men visst har jag andra att välja på, egentligen...


Min fina man tyckte tydligen jag behövde muntras upp med en massa blomster igår för hem från frissan kom han med rosor :)

Titt som tätt kommer han hem med blommor min snälla karl. Iofs kom jag hem med en orkidé till honom i början av veckan också.
Alltid roligt att veta att den man tycker mest om ägnar en extra tanke åt att göra en glad :)


Och sen var mysbrasan igång också när jag kom hem från revyn igår. 
Efter att ha förlängt ett rör så kan vi nu äntligen använda den... Och vilken härlig doft och värme den ger i huset!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...