Publicerat: /

En dag med dig

Igår, på tisdagen, kom min fina vän Alexandra från Korsholms centrum Smedsby för att hälsa på. Hela dagen umgicks vi.
Med sig hade hon sin dotter, det är våra döttrar som är orsaken till att vi träffats. 
På BB för snart 3 år sen träffades vi. Alexandra med ett jobbigt kejsarsnitt bakom sig och jag helt slut efter min förlossning. Jag repade mig dock snabbt och for hem som en ny människa, och mamma, ett och ett halvt dygn senare. Alexandra hade fått åka hem med sin bebis redan dagen innan så vi hann bara prata en stund på förmiddagen men det fanns tillräckligt att prata om för att träffas igen.

Och idag är hon en av mina absoluta favoritpersoner. En väldigt snäll, omtänksam, rolig, självständig, nytänkande och ambitiös tjej!
Nyutbildat medium är hon dessutom.
Väldigt glad att ha träffat dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...