Publicerat: /

Dagarna ser ut som vanligt

Torsdagen var som redan nämnts en såndär tråkdag.
De senaste dagarna har varit och är lite bättre.
Igår hade jag en produktiv dag här hemma med Yamila, hann hämta hem ett par höbalar och avslutade dagen med innebandy träningsmatch i Kristinestad.
Det är dessutom så roliga människor som bilar av och an tillsammans, man blir alltid på glatt humör. Så tummen upp för det!
Och det är så kul att känna att man börjar orka och hänga med i tempot på träningarna. Konditionen blir alltså bättre, förhoppningsvis tekniken också :) 

Har hittat motivation för löpbandet igen nu när vi för tillfället har ett extra rum att ha det i, så nu använder jag det var och varannan dag! Ska förhoppningsvis ge resultat!

Men vad gäller den vardagliga tristessen så vet jag vad det är som fattas! Lite egentid med kärleken. Vi har inte varit på tu man hand utan barnen ens en timme sedan i juni när vi förlovade oss... Ja, förutom kvällarna då när barnen lagt sig men då är vi båda dödströtta.

Så nåt eget äventyr, bara han och jag, ska alltså behövas nu snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...