Publicerat: / Allmänt

Sista tisdagen år 2015

Gårdagen ägnade jag åt lite shopping tillsammans med mina egna tankar. Ibland är det så skönt att bara vara själv och inte behöva tala med någon.
Hittade en hel del till flickorna, lite träningskläder och en stickad klänning till mig själv. Det jag egentligen var ute efter, förutom reakläder till tjejerna, var en snygg kappa till mig men det hittade jag inte.
 
Idag är flickorna också på dagis, och jag har nu bänkat mig framför datorn för att äntligen ta tag i tenten jag försökt glömma nu redan i flera månader. Deadlinen är farligt nära så det är bara att börja på. Intressant ämne men en mycket omfattande tent. Allmän pedagogi it is!
Väntar faktiskt på nästa skolvecka i slutet av januari, men först väntar jobb på avd. i januari, där jag trivs riktigt bra och har gjort i snart 8 år, hjälp vad tiden går...
 
Dags att öppna böckerna!
Sen ska det snart bli ett inlägg till om andliga ting, denna gång tänkte jag berätta om vad ett Medium egentligen gör. So stay tuned =)


Postat av: Greta

Hejja hejja! Jag bruka skriv allra bäst tå e börja va rektit nära....men klart e kona var ti siti halva näter tå iställe, å va groggy följande dag i jobbe ; )

Svar: Ja ibland je lättast att skriv under press =)
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...