Publicerat: /

Julen på intågande

Dags att börja räkna ner dagarna till julafton!

Idag har Juan och jag haft en shoppingdag på tumis i Vasa medan vi hade flickorna på dagis
 Allt för sällan vi får lite tid tillsammans på egen hand.
Mycket har vi handlat och får bara hoppas vi hjälpt tomten på bästa sätt :)


För en vecka sedan hade vi julfest på dagis där flickorna trivs så otroligt bra, så tacksam för deras fina jobb med barnen där!
Milaya var en söt Lucia och Yamila fick vara tomte detta år, också hon söt som socker i sin dräkt!



Lite julstämning börjar äntligen infinna sig men det är första julen på länge som den känns lite jobbig. Jag har inte riktigt tid och ork för allt ståhej. Men julbak får det bli på onsdag och julskinkan likaså. Skolarbeten ska jag försöka få bort det mest akuta imorgon. Förra veckan råkade jag ut för ännu en omgång av magsjukan, så den veckans inplanerade studietid blev det ingenting av...
En hemtent ligger efter nu och det är väl därför julen känns lite opassande, men får jag den fixad imorgon så ordnar det sig. Då får de resterande 6 tenterna som väntar fortsätta vänta någon dag till :)

Hoppas att NI alla får en riktigt fridfull jul och att ni får dela julen med era närmaste!

GOD JUL!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...