Publicerat: /

Min träning

Måndag morgon och dagens armträning är genomförd.
Jag har äntligen orkat ta tag i träningen igen efter ganska lång paus.
Mina knän strejkar, har sk. bakerscystor bak på båda knäna och de samlar vätska så fort jag gör något extra. Borde uppsöka en läkare men har inte gjort det än...
Men knäna gör inte egentligen ont så nu har jag tagit tag i hemmaträningen igen men innebandyn har jag tagit en paus ifrån tills knäna vilat lite.
Tappade lite (läs: All) motivation där ett tag men nu börjar det löpa på igen. Har gjort upp ett eget schema så att jag har nåt att följa. Lite lättare då att skapa ett kontinuerligt mönster på det hela.


En väldigt lång väg kvar till ”drömkroppen” haha, men bara att köra på!


Postat av: Anki

Duktiga du! Hur har du gjort?? Jag är så otroligt dålig på att hålla kosten, därför blir min viktnedgång till inget. :( Fast jag har hoppet ännu... :)

Svar: Bra fråga! Jag vet knappt själv ;) Jag har ju också problem med att äta för mycket av sånt jag borde äta mindre av. Men jag går inte så snabbt upp i vikt utan hålls där jag är så att säga. Det svåra är ju att få det att gå ner... Jag rör endå på mig så pass mycket att vikten håller sig jämn vanligtvis, men medan jag var gravid så blev det ännu mera mat och noll motion så då steg vågen snabbt. Så för att få mig ner på en bra vikt igen har jag behövt vara radikal och leva på ”låg kaloridiet”. Sen röra på mig förståss. Jag tror alla måste hitta sin grej som funkar. För mig är det att vara superstrikt eller också vräker jag i mig allt jag ser. Nu visar vågen vad jag vill att den ska visa, så då äter jag vad jag vill äta. Men midjesektionen är fortfarande ett problemområde för mig, så jag kämpar på! Och klarar matvraket jag av det så gör också du Anki :)
Patricia

2015-04-29 @ 07:38:53
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...