Publicerat: / Allmänt

Lördag kväll



Barnen sover äntligen (efter en del strejkande och gnällande) och den här mamman sitter framför den meningslösa tv:n. Det finns aldrig något att se på tv lördagar... Avatar kommer ikväll men den börjar ju så sent... Med nyheterna mitt i. Nej tack!
Sjukt trött är jag också och den här flunssan tog en nystart efter träningspasset igår. Kanske inte så smart men totalt värt det så roligt som det var :)

Känner mig lite ensam dessutom. Löjligt att man gör det just helgkvällar men inte inne i veckorna, som om det egentligen vore någon skillnad!?

Hade förresten världens bästa blogginlägg på gång i mitt huvud igår natt när jag var vaken ofta. Men nu minns jag ju inte längre vad det handlade om!! Väldigt irriterande... Om jag kommer på det ska jag skriva ner det genast.

Nu blir det tidig kväll och hoppas att luftrören känns lite bättre imorgon. Annars blir det nog ett besök till hvc på måndag gissar jag.

Ha en bra lördagkväll alla ensamma och icke ensamma människor! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...