Publicerat: / Allmänt

Hej hallå...

... från Börknäset!

Här händer det inte mycket. Är en kombinerad sjuk- och lekstuga. Milaya hade feber i dagarna 4. Mitt i där kom kruppen och nu är förkylningen här. Misstänkte även lilla Yamila hade feber igår men tror att hon bara råkade vara varm just den stunden.

Det har iallafall varit inomhus och göra stillsamma lekar som har gällt hela veckan hittills.
Idag satte vi oss faktiskt i bilen och for en snabb sväng till affären.
Så fort M. är uppspelt, uppjagad eller ligger ner så blir kruppen väldigt framträdande. Lite extra gnäll har det förståss kommit på köpet.
Men annars har vi det bra. Jag ska ut på ett eget litet äventyr imorgon medans mommo passar barnen. Ska bli intressant :)
Skriver mer om det sen, kanske!

Tråkiga nyheter är att växthuset som Juan och hans gäng bygger i södra finland kommer att dra ut på tiden p.g.a. förseningar med leveranser och sånt. Så vi flickor kommer vara ensamma i åtminstone 6 veckor till. Alltså till mitten av oktober. Bara att bita i det sura äpplet och ta en dag i taget.
Det positiva är att då kan jag lättare hålla mig ifrån alla godsaker, när inte han är hemma och äter allt gott :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...