Publicerat: / Allmänt

Feberfri onsdag

Febern var som bortblåst när Milaya vaknade imorse och idag har hon varit full av energi som vanligt! Underbart!

Men lite irriterande att hon var hemma från dagis idag... Jag hade planerat att göra tusen saker inför dopet idag och med en fartfylld Milaya hemma så har jag bara gjort hälften. Plus att min mor fick ställa upp än en gång medans jag shoppade typ hela affären med mig hem... Tror aldrig jag handlat så mycket på en gång förut!
Men det ska bakas doptårta, göras flera smörgåstårtor och sen bjudas på middag till ett par familjer med holländar-närpésare sen lördag kväll.

Men väldigt enkelt, det jag inte hann med idag får göras imorgon :) Och tänkte börja med doptårtan ikväll när jag fått barnen i säng.


Vilken tur vi har som har en mamma/mormor som ställer upp allt vad hon orkar och hinner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...