Publicerat: / Allmänt

Resultatet

Tyck till - inlägget gav 6 kommentarer. Lite duktigare att kommentera hade jag ju hoppats att ni nästan 200 läsare, dagen efter inlägget kom upp, skulle ha varit ;) Men de kommentarer jag fick var enbart positiva Så tack för det! Och ni andra verkar ju ändå läsa så antar att iallafall något lockar er hit :)
Vilket ju är jätteroligt!!
Bloggen började som en dagbok efter att min Verksamhetsblogg ”Börknäsgården”, lades på is. Sen har den växt och syftet med den är fortfarande att dokumentera vår vardag och vårt liv men den har blivit så mycket mer!
Ett tag skrev jag i en egen blogg för Juans familj i Holland på engelska men det blev så rörigt så nu läser dom och följer den här bloggen istället. Därav kommer det ibland inlägg på engelska och även några fraser på holländska emellanåt :)

Soppa-bloggen fortsätter som förr och Tack igen ni som gav er åsikt, fortsätt med det :)



Postat av: Anonym

Jag e å in alla dagar mest! Å tycker an je bra som an jie! :)

Svar: Tack! :)
Patricia

2014-10-13 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...