Publicerat: / Allmänt

Min egen soppa

Vardagsblogg, mammablogg, allmänblogg, träningsblogg, matlagningsblogg, handarbetsblogg
o.s.v. o.s.v...
 
Jag vill faktiskt inte sätta någon specifik benämning på just min blogg.
Det skulle isånafall vara, SOPPABLOGG.
 
Den består ju av mig och vad som kommer upp i mitt huvud.
Mina tankar, mina erfarenheter och upplevelser.
Hur jag upplever en viss sak kanske någon annan upplever helt annorlunda.
 
Javisst, jag skriver om vardagen, jag är mamma, jag skriver om allmänna ämnen och ibland om min träning. Någon enstaka gång i året kanske jag nämner min matlagning och handarbete vet jag knappt vad det är. Min målning däremot brukar få vara med på nåt hörn. 
 
Djurblogg och fotoblogg kan jag väl isånafall också säga att den här bloggen innehåller. Jag skriver om hästarna och jag tar en massa bilder, om än väldigt oproffessionella sådana! ;)
 
Registrerade mig idag på www.bloggar.fi och hade svårt att veta i vilken kategori jag skulle placera bloggen.... Allmänblogg eller mammablogg föll valet på och jag konstaterade att jag kanske mest av allt skriver om barnen och mig ur mammavinkeln så valet blev mammablogg.
 
Visst är det viktigt att det finns kategorier och vill ju gärna själv välja vilka bloggar jag läser genom att sätta dem i en slags "kategori". Men just min egen blogg är nog lite av en soppa! =)
 
 
 


Postat av: Greta

Haha..."soppablogg"...dit hör nog min också, för något skilt tema har inte jag heller 😉. Men i bloggar.fi tror jag att den går under Allmän blogg. Jag tycker att din blogg är riktigt bra som den är...en blandning av allt möjligt 💕

Svar: Jag gillar din blogg också väldigt mycket, speciellt dina fina bilder!
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...