Publicerat: / Allmänt

Julinspirerad

Klickat hem lite smått och gott från Jotex nu inför julen.
Börjar bli riktigt inspirerad och nu när jag vet att mitt hem kommer att vara mitt hem No matter what så känns det så himla roligt att planera och pynta. Fast julen är nog min favorit även om jag skulle bo i en skolåda ;)
 
 
 
Nu väntar jag verkligen på julen. (Hoppas ännu hinna med en solresa innan dess)
Det svåraste med jul och pynt är det som man borde pynta utomhus. Jag är alltid dålig på att pynta och fixa till utsidan av hemmet... Och ljusslingor och sådant är ju så dyrt! Vi har så stor gård att en liten grej bara ser löjlig ut. Ska det va så ska det va! Får se hur mycket det blir ute i år.
 
Med Juans familj här blir det nog lite extra stämning över jul, med eller utan pynt utomhus!
Ska bli så härligt att få ha dem här med oss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...