Publicerat: /

En innehållsrik helg

Det är ny vecka, igen! Om några dagar ny månad, igen! Och snart är det ett nytt år, igen!

Shit, jag hinner inte med...

Men för att resumera helgen så gick den snabbt och var fylld med både det ena och det andra.


Kalas i plural, Milaya och jag fick en härlig skogspromenad helt för oss själva, lite pyssel här hemma blev det tillsammns med holländaren också.
Hade besök av en tjej som ska ta min ponny på foder över vintern, så snart är det tomt i hagen igen för en tid. En ridtur i regn och friska vindar blev det tillsammans när hon provred Klipper. Ingen innebandyträning blev det i söndags pga för få spelare men en långpromenad unnade vi oss istället.
Ja, sen är det ju allt annat typiskt vardagligt som också blivit gjort över helgen.
Juan och jag hittade bland annat en ny tv-serie i vår smak. The flash.

Måndag betyder vardag och Juan är tillbaka i Åbo, vi flickor är ensamma och väntar på fredagen när vi får hem pappa igen.
Men börjar bli så van nu och ha så bra rutiner att Juan lär vara mest i vägen när han börjar vara hemma igen hela tiden...hehe... Men självklart vill vi ha hem honom iaf;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...