Publicerat: / Allmänt

Dop bilder 27.9.2014

Har igen efter ett långt uppehåll äntligen fått fram den stora kameran. Yamilas dop tackar vi för det! Så nu ska jag framöver försöka leverara lite bättre bilder och inte alltid bara telefonbilder här på bloggen. Borde ju faktiskt använda kameran då jag har en hyfsat bra en!
(Tyvärr var det ju inte jag som tog bilderna på dopet så bilderna är lite suddiga även om kameran är bra)
 
 
 
 
Det här är den biten av dopet när jag skulle kunna fälla en tår. Vet inte varför egentligen. 
 
Här visar vi upp oss för familjen i Holland som var med via Skype.
 
Dopbarnet, föräldrar, faddrar och barnens kusin.
 
Familjen
 
Barnens mormor och morfar.
 
Tårtan.
 
Gästerna.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...