Publicerat: / Allmänt

Daddy is home

Den här helgen har vi pappa hemma med oss och den går mest ut på en massa lek :)
Flickorna och kanske främst Milaya saknar sin pappa massor när han är borta och låter honom knappt gå ur sitt synfält de här dagarna han är hemma.



Yamila och jag fick en 2 timmar lång ”nap” idag också... Så skönt efter förra nattens skräpsovande. Yamila fick en dos. vaccin igår och hade feber inatt, sov oroligt och därmed jag också.



Jag älskar att hon vill sova så nära det bara går. Hon rullar ofta så nära mig hon kommer för att sova tätt intill... ♡

Idag smög vi oss in i min mammas hem medans hon var på jobbet. Hon fick en stor platt-tv av oss som vi inte använder. Vi installerade den, hade med oss rosor som vi satte i en vas och skrev en lapp om hur tacksamma vi är för hennes hjälp med barnen. Hon blev överraskad och glad när hon kom hem!
För övrigt njuter vi alla av pappa Juans närvaro utan några specifika planer.
Jag ska på ett Me&I klädparty imorgon och that’s it med program för helgen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...