Publicerat: / Allmänt

Utekväll och mors förbannelse

Godmorgon världen! 
(Även om det är lunchtid...)
Nu har mina bloggfingrar stannat av lite igen.
Det här vädret gör mig slö, halvdeprimerad och inspirationen flödar inte, ALLS!
 
Men dagarna rusar framåt ändå, tack o lov.
 
Helgen kom och gick, pappan i huset hittade hem i lördags vid lunchtid.
Mor i huset fick en välbehövlig paus i form av Halloweenmaskerad med goda vänner.
Men ujj, vad jag börjar känna mig helt "obehövlig" i utelivet. Inte tillsammans med de mina, men på krogen är det numera helt onödigt att spendera tid. Visst, jag lär göra det igen, bara för att?? Men det ger mig NADA!
Så roligt att spendera tid med ens vänner, men tidigare kände man alla som var ute, numera känner jag endast de mina + kanske 10 personer till... Så enda som faktiskt gör en utekväll värt det är egentligen ens egna vänner iaf och möjligen ett bra band. Men krogupplevelsen i sig... Skit, jag har blivit vuxen!! ;)
 
Att sitta runt köksbordet med en flaska vin och gott sällskap är minst lika givande, oftast mycket bättre! Det som gör en krogkväll just nu var bara pausen från mammaansvaret, och sen saknar man ju dom sjukt mycket efter ett par timmar iaf! En mors förbannelse det här med att sakna sina barn så fort dom är utom synhåll!
 
 
Samtidigt som man blir galen på dem när dom är inom synhåll, haha!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...