Publicerat: /

TV-onsdagar

Onsdagar är min tv-kväll.
Ingen får störa mig då, haha, om det vore så enkelt! Sällan man får sitta ifred, åtminstone inte den där timmen mellan 21 o 22. Alltid ett av barnen som inte hittar sömnen eller dylikt. Men jag försöker i allafall få koppla bort skallen ett par timmar på onsdagar.

Med början kl 21 när Bonde söker fru kommer på sveriges tv 3.
Flera år har jag inte följt programmet då bönderna varit ointressanta eller bara för mycket.
I år tycker jag det är en bra blandning av bönder och många vettiga tjejer också. Sen tittar jag mest för själva bondebilderna. Vackra vyer och gårdar.
Har en liten favorit nu också(lite småkär är jag till och med, haha!), han den där Erik är charmig på ett lite nördigt sätt med sina runda glasögon och får mig att tänka på en vuxen Emil i Lönneberga! Han verkar vara en djup kille med mycket att säga och mycket att upptäcka. Däremot Sebastian, muskelnallebjörnen, stör mig lite med sin uppsyn. Går liksom inte riktigt att placera den karln någonstans! Och ta på lite kläder när du är i tv, inget fel med lite naken hud men måste man verkligen gå omkring så jämt?!

Sen är det ju Greys Anatomy, som är lika bra nu som förut. Varje säsong är verkligen innehållsrik och intressant utan att bli överdriven. Måste vara en av tidernas bästa serier. Enda som konstant stör mig var att Mark ”dog” och lämnade serien. Han var en frisk fläkt.
Så nu vet ni alla vad jag pysslar med på onsdagskvällarna ;) 
Dreglar över en sötnördig bonde och lever mig in i Greys. Great!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...