Publicerat: / Hästar

En värmande komplimang

Fick för en stund sen en riktigt värmande komplimang av min vän Stefán, min islandshäst mentor.
Byr är hos honom nu sen lite mer än en vecka tillbaka. Meningen var att han ska stanna där över vintern, men nu har Stefán skadat sig så nu funderar vi på andra alternativ...
Hur som helst så skrev denna enormt duktiga hästkarl till mig att han var imponerad över i hur bra form Byr var!! Jag som knappt hunnit rida alls sedan augusti, men har försökt rida riktigt ordentligt när jag ridit istället.
”Bra tölt, bra trav och så avslappnad...”
Wow, vad roligt att höra :) Tror också Byr mått bra av lite semester.

(foto: Malin K)

Nu växte jag i allafall några cm och kommer leva på den komplimangen ett bra tag! Så roligt att höra!
Jag som tänkt ta lektioner med jämna mellanrum av honom under vintern, nu blir det inte så... Men huvudsaken islänningen repar sig och att min håriga islänning får motion. Hur det löser sig får vi se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...