Publicerat: /

bloggar.fi

Ibland måste man ju få klaga lite...
Bloggtopplistan på bloggar.fi verkar lite knasig.
Förra veckan visade statistiken där att jag skulle haft runt 600 unika besökare när jag egentligen hade strax över 1000.
Börknäsliv ligger alltså några placeringar längre ner i listan än vad den borde.
Okej, detta spelar ju egentligen ingen roll men är väldigt irriterande att ligga på en lista som är missvisande. Så har funderat att ta bort mig därifrån...
Jag har mailat med admin som skrivit att han skall åtgärda problemet men det är flera veckor sen och det är ett litet irritationsmoment i min bloggvärld, om man kan säga så.

Ni andra finlandssvenska bloggare som är registrerade där, har ni haft problem med statistiken på bloggar.fi?


Postat av: Malin

E verkar no va na dyng hede.E je vel no bloggtoppen.fi som gäller.E je ju mäir folk som je mie tier ,jevär in mäir realistisk bild.Men hede besökssiffror ljuger typ allti åp tådde sajter,ha allti jort.

Svar: Ja he e väl no så! Ha just registrera me tier å faktiskt men it laga så e räknar än. Irriterand om e ”ljuger”...
Patricia

2014-11-10 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...