Publicerat: /

Att möblera om

Jag är lite kär i vårt hem, det får man ju vara. När det dessutom är mitt barndomshem så ligger det mig lite extra varmt om hjärtat.
 Finns så många minnen i dom här väggarna, även om vi ju tagit bort en hel del väggar för att få den öppna planlösningen och därmed stora rummet på 72 kvm. Stora rummet innehåller kök, matplats, vardagsrum och tv-hörna.

Just nu prövar jag möblera om lite inför julen. Ska ju passa en julgran också i vardagsrummet och vi kommer vara rätt många här över julhelgen så vill få det praktiskt men snyggt ordnat. Ett par julgardiner är redan uppe men det är mest på ”prov” :)

Här är hur det har sett ut nu innan.

Dagens projekt. Ännu har vi inte bestämt hur vi vill ha det. Väntar på att Juan ska komma hem sen idag och ha en åsikt. Enligt bilderna röstar han på nedre alternativet. Jag tror jag gillar övre bättre med tanke på en julgran. Vi får se!
Det bästa är att han ska ta hem pizza när han kommer från jobbet! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...