Publicerat: / Allmänt

Tidig hemfärd

Nu är hela familjen samlade under vårt hems trygga tak!
Jag helt enkelt älskar att mina barn får växa upp i mitt barndomshem. Det enda ställe som jag någonsin har känt mig riktigt "hemma" på :)
Vi valde "tidig hemfärd" och fick efter läkarbesök klartecken att åka hem. Sen ska vi visa upp oss på BB igen onsdag eftermiddag :) Så sjukt nöjd över att få må så pass bra och att få vara hemma i egen säng!





Ska försöka få en god natts sömn med lite små avbrott inatt. Sömnkontot på minus efter tre skräpnätter.

Mer om vår nyfödda och hur allt har gått ska jag skriva ner kanske imorgon. Man glömmer så lätt!!

Nu Zzzzz...


Första mötet mellan systrarna Deelen! ♡


Postat av: Ida

Oj kva liten on sir ut tenn i stolin!:) Skönt ti få far häijm, iaf jag tyckt he va häijlt obetalbart ti få far häijm ti ieget hus, tyckt e va svårt ti kvil åp bb. Storasyster tycker sekärt å e je bra ni kåmmär häijm:)

Svar: Ja samma shenn, svårt att kom ti ro på bb, fast tyckt e va lättan hison gangon faktiskt, men e dygn räckt bra till! Å storasyster e så stolt :)
Patricia

2014-05-12 @ 08:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...