Publicerat: / Allmänt

Nu är det dags!!

Hej hopp från förlossningssal 4 på VCS!

Ligger med ctg-kurvsapparaturen över magen och börjar ha fula grimaser när värkarna kommer... Ingen smärtlindring än sålänge men snart får jag nog be om nåt.




Hade som jag skrev igår mycket förvärkar hela dagen igår. Somnade vid 11 igår kväll och vaknade av jobbiga sammadragningar kring midnatt. Sovit en timme alltså...
00:30 gav jag upp sovandet och började klocka lite värkar. 15 min... 10 min... 7 min...
Ringde in till FL kring 3:45 och meddelade att vi är på kommande!
Väckte sen den tungt sovande sambon och ringde Milayas moffa som fick komma från villan hem till oss :)

Strax efter fem imorse anlände vi till VCS och här är vi nu...
Då hade värkarna avtagit lite men nu är dom igång igen!
Så förhoppningsvis har vi en bebis med oss innan vi går ut härifrån! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Postat av: Camilla

Önskar er allt lycka till!! :)

Svar: Tack såhär i efterskott :)
Patricia

2014-05-10 @ 10:22:14
http://camillas.forme.se
Postat av: A-L

Oj, så spännande :)

2014-05-10 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...