Publicerat: / Allmänt

Godmorgon lördag

Fast det känns inte alls som någon god morgon...
Vädret är skittråkigt och jag hade tänkt åka till sundom för att äntligen sätta mig på hästryggen igen! Men tror jag sparar det tills i början på veckan så får jag och Byr sällskap av Sveipur och hans nya ägare... Inget lockar i detta väder iaf! Men jag längtar verkligen efter att få komma upp på hästryggen igen!!


(foto: Malin K)

Dessutom vaknade Milaya kl 6, smågnällde i sängen och pratade om aj, så det var bara att stiga upp, gå in till henne och se vad som var fel... Och felet var...
Att pyjamasen hon valde igårkväll fått två stortå potatisar som stack ut genom små hål i pyjamasfötterna... Haha, jag sa igår kväll att det är tår på väg ut här... och nu stack ju båda stortårna ut, inte särskilt bekvämt :) Förstår verkligen att M. var missnöjd, skulle jag också varit!!

Så med väckning kl 6 och inget speciellt trevligt uteväder och för lite energi överlag, så är vår morgon ganska blä.


Postat av: Catrine

vilken sötnos:D

Svar: En riktigt liten pärla är han :)
Patricia

2014-05-31 @ 11:24:28
http://catrinelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...