Publicerat: / Allmänt

First day at home

Första dagen hemma med lillasyster har gått superbra!!
Kunde inte ha gått bättre, inga svartsjukekänslor alls från Milaya än sålänge. Men de känslorna kommer säkert vid något tillfälle...



Vi har njutit av varandra hela familjen idag. Juan jobbade några timmar från morgonen men kom hem och joinade oss efter frukost.
Milaya har velat ha sin lillasyster i famnen en massa gånger idag, har hjälpt till att byta blöjor och försökt ge henne tutten.
Lever sig totalt in i rollen som storasyster fastän hon är så liten! :)



Nykomlingen själv (som har fått ett namn som vi ska avslöja snart) är underbart snäll. Gör inget annat än äter, sover och fyller en och annan blöja. Har knappt gett ifrån sig några ljud, all minst något gnäll. Tänk hur oskyldiga de kan vara i början och hur snabbt det ändras ;)

Jag mår toppen, lite öm men verkligen inget som är värt att tala om. Har varit till affären ett varv med Milaya idag också, känner mig som en förnyad människa nu när jag "fått mig själv tillbaka"!


Kärlek när den är som störst! ♡


(Förlossningsinlägget är inte skrivet än, vill ha tid att skriva det rätt så det blir kanske imorgon!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...