Publicerat: / Allmänt

Det här med att sova

Är ett helt projekt nuförtiden. Visst somnar jag som en stock, gärna 21-21 tiden på kvällen... men sen drömmer jag så irriterande mycket. Om vad som helst. Inatt har jag t.ex. arbetat med Juans överraskning hela natten i mina drömmar. Gått igenom den i minsta detalj känns det som...
Kring fyra bara måste jag på toaletten och efter det är det i princip omöjligt att somna om. Sen är jag jättetrött hela eftermiddagarna istället.
Tur att det är bara 60 dagar kvar!! :)



Sjukstugan börjar vara över för Milayas del iaf.
Själv är jag världens snorunge och har lock för öronen. Gissar att det sätter sig på balanssinnet för jag har kännt mig typ åksjuk sjuttioelva gånger senaste dagarna. Kan inte sitta i gungstolen, inte på barstolarna som snurrar och defintivt inte titta ner i bilen... Väldigt störande. Så hoppas det ger med sig snabbt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...