Publicerat: / Allmänt

Veckans första dag

Tråkmåndagar... Är inte alls någon måndasfantast. Har aldrig gillat måndagar även om jag mestadels haft skiftesjobb och inte haft måndagar som början på arbetsveckan. Istället är måndag min slösöndag, åtminstone sån feeling över måndan just idag!

Barnen och jag har tillbringat hela eftermiddagen och nästan hela kvällen utomhus.

Barnens morfar har varit så snäll och gjort färdig vår nya gräsmatta så nu är det bara att vänta på gräset :)



Och juan har byggt en ordentlig bro över diket ikväll, bara varit några brädor tidigare att gå över så tacksamt att äntligen ha en bro!

Sakta men säkert blir gården uppfixad men den är så himla stor att vi knappt hinner med när (alla) männen är hårt arbetande företagare och jag med dom två små får inte mycket gjort. Inte så mycket som jag önskar iaf.

Det var den måndagsfunderingen och rapporten!
Imorgon en ny dag med nya utmaningar. Och onsdag ska vi ta med oss barnens mormor till Tropiclandia, ett litet badparadis i Vasa.

Avslutar med två busungar :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...