Publicerat: / Allmänt

Sveipur

Världens mångsidigaste häst och så speciell färg.
Jag har haft så fina stunder med denna islänning och han har gett mig så mycket mer än vad som kan ses med ögat.
Trots detta så sålde jag honom och är så glad att jag gjorde det. Han har ett kärleksfullt hem och får vara med där det händer saker. Han sååå förtjänar just det. Att få vara i centrum för allas uppmärksamhet :)

Här lite bilder från första sommaren vi var med i Närpes teaters pjäs Du wida wackra wilda wäst.











(foto: Malin K)



Imorgon får jag äntligen sitta i sadeln igen och ta en ridtur tillsammans med denna stiliga herreman och hans nya ägare!



Postat av: Clara

Vilken tjusig herre :D

Svar: Och han vet om det också herremannen :D
Patricia

2014-06-01 @ 14:06:13
http://mittlivsomjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...