Publicerat: / Allmänt

På bloggen och i vardagen

Lite halvslött med uppdateringar här nu... Har varit på väg eller till och med hunnit skriva ett halvt inlägg flera gånger senaste dagarna men aldrig hunnit posta dem före någon/något krävt min uppmärksamhet. Och eftersom jag mobilbloggar så försvinner halvfärdiga inlägg om de inte publicerats.

Varit helkaos här och mycket program denna veckan.
Måndag kväll var jag till stallet i Sundom och besökte min isis. Så härligt att sitta på hästryggen igen!! Lite tränkngsvärk men inte alls så mycket som jag trodde. Vi tog det rätt lugnt över Öjberget och Söderfjärden.









Tisdag var det först lekparksförmiddag med familjestugan. Väldigt litet barn dock denna gång. Sen eskalerade dagen med Yamila som inte var nöjd alls, sov högst 10 min. åt gången och vaknade genast jag satte henne ifrån mig. Det med en trotsig Milaya som gjorde precis allt hon inte är tillåten att göra och testade mina nerver till max. Var så psykiskt slut på kvällen att jag för första gången gick och la mig innan Milaya gått till sängs. Liten skvätt med gråt över bedrövelsen hann jag också med....
Det var tisdagen i ett nötskal.



Onsdag var det Vårfest på dagis på kvällen. På dagen var Milaya på dagis och jag tog en snabbis till Vasa för lite klädshopping åt MIG själv för ovanlighetens skull!! Ska nämligen på date med min kära sambo på lördag och det kräver något snyggt att ha på sig :) Väntar så! :)

Idag är det visst redan torsdag och vi invigde dubbelvagnen på förmiddagen. Köpte ju Carena vagnen på rea under vårvintern och är riktigt nöjd med den hittills. Det var varmt, svettigt och härligt under promenaden i 27 graders skugga. Det blev stopp på härligheterna då ena ungen fick plötslig hungersnöd och den andra gjorde nr 2 i blöjan, back to reality liksom... :D





Haft examenstillfälle på eftermiddagen och examenskommissionen godkände mig och min affärsplan, så grattis till mig! :)

Även hunnit med en snabbdate med vännerna efter mötet idag... Blir inte mycket tid över för bloggandet just nu. Min telefon, som börjar ha rätt dåligt batteri iofs... Brukar vara tom på energi på kvällen, senaste dagarna har det varit typ 60 % kvar, vilket ju säger en del ;)
Bara bra egentligen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...