Publicerat: / Allmänt

Midsommar 2014

Det har varit en superbra midsommar trots kyla och regn!

Fredagen och sommarens fest hos min bror var jättekul. Grillade och åt gott, drack lite vin, jag hade ordnat en lagtävling i form av 8 delmoment, allt från stövelkastning till vedtorns tävling. Som slutade oavgjort, vilket nog var bäst med alla tävlingsinriktade deltagare :) Sen blev det efterrätt och volleybollmatch i ridhagen. Avslutades med badtunna
och kvällen var komplett. Fast jag själv avstod badtunnan denna gång, känner mig inte riktigt i form för att visa upp mig än :)





kl 02 gav alla upp och gick in, då visade mätaren på +3 grader.

Lördagen var det bara lite skallebank men mycket trötthet i skallen. Men dagen gick bra ändå. Kvällen avslutade jag redan innan 22 på kvällen och var inte det minsta avundsjuk på de som skulle fira en kväll till i kylan :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...