Publicerat: / Allmänt

Glad Midsommar Alla

Midsommar har senaste åren varit viktig för mitt sociala liv. Det är nämligen en av de få gånger på året jag dricker mer än ett glas vin tillsammans med ett glatt gäng.
Juan ska (helt frivilligt bör tilläggas) vara hemma med barnen och jag ska traska genom hästhagen till min bror och äta gott, umgås, leka lite lekar, spela kubb, bada badtunna och bara njuta av lite vuxentid.
Sen blir det verklighet igen imorgon bitti när skallebank och barnuppfostran tar över igen.
Och även om skallebanken kanske är påtaglig så är det ändå så underbart att återgå till verkligheten efter en liten paus i tillvaron! :)

Hoppas ni andra också ska ha en riktigt skön midsommar i vårt kalla lite grådaskiga sommarväder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...