Publicerat: / Allmänt

Förlovning

I lördags var vi på date till Vasa och trädde ringar på varandras finger.



En typisk flickdröm det här med ringar, romantik, klänningar och bröllop...

Det var väldigt romantiskt på vårt sätt. En riktigt god pepparbiff, en flaska gott vin och en biofilm. Godzilla var väldigt romantisk ;)
Vi är båda väldigt förtjusta i att gå på bio men det är väldigt sällan vi får tillfälle till det nuförtiden så det är speciellt i sig för oss att få dela den stunden.

Ringarna köpte vi faktiskt redan förra hösten i Holland. Men fick inget bra tillfälle där. Sen har jag varit gravidseg och renoveringen tog det mesta av vår energi. Vi ville vänta på rätt tillfälle och nu började det kännas som att det var dags!
Efter att ha klarat av att få två barn på två år utan att sluta vara kära så känns det som att vi klarar allt :) Fast sånt vet man förståss inte... Man ska aldrig ta varann för givet.

Jag är väldigt lycklig över att mannen som sagt att han aldrig ska gifta sig faktiskt vill gifta sig med mig!
Och min flickdröm ska slå in, det trodde jag aldrig. Nästan för bra för att vara sant!

Hur jobbig vardagen än kan vara ibland med två småttingar, hur trötta vi än är och griniga ibland... Så är jag varje dag förundrad över alla hinder vi klarat och att vi får vara lyckliga, friska och tillsammans. Livet är inte lätt, än mindre rättvist men otroligt härligt!




Postat av: Anonym

Stort Grattis!

2014-06-10 @ 15:14:09
http://popitopp.blogspot.com
Postat av: A-L

Stort Grattis!

2014-06-10 @ 15:14:55
http://popitopp.blogspot.com
Postat av: Malin

Så mysit :)♥♥♥

Postat av: jenny

Fint skrivet!

Svar: Tack, lite i senare laget :)
Patricia

2014-06-10 @ 17:36:57
http://jennyssweetchaos.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...